Onsdag

Snart är denna skolvecka slut, tiden springer verkligen iväg.
Idag har vi tomt på schemat - inga föreläsningar eller seminarium.
Däremot ska jag träffa basgruppen en stund på förmiddagen innan
jag beger mig till Ica Maxi för att handla.



När jag väl kommer hem (under eftermiddagen?) ska jag försöka
knåpa ihop någon text till psykologiuppgiften. Jag började skriva litegrann
igår, men det känns som att jag behöver koppla mer till böckerna så
ska kika igenom det under eftermiddagen. Kvällen kommer spenderas
framför tv:n som vanligt - Halvåtta hos mig och Sveriges mästerkock.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0