Mysdag

Idag har jag haft en riktig mysdag här hemma. Har jag nämnt hur
mycket jag älskar ledigheten? :) Morgonen spenderade jag tillsammans
med mitt CV och det personliga brevet. Har äntligen fått tummen ur
och skickat runt det till diverse olika, så förhoppningsvis får jag
något sommarjobb. Hade gärna velat söka till Johannisberg (behandlings-
hem i Kalix) men där ska man vara 25 år, annars hade det gått
utmärkt eftersom jag studerar rätt program för sånt arbete.



Resten av dagen har jag spenderat framför The Sims 3 och jag
har även hunnit med att påbörja läsandet av en ny bok. Snart ska
jag fortsätta läsa i boken - Postcard killers. Den är skriven av
Liza Marklund och James Patterson, vilket märks för den är lätt,
spännande och så vidare - det märks att Liza Marklund är delaktig.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tror inte det är obligatoriskt, jag ska då inte gå på den :)

2011-01-13 @ 15:54:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0