Motiverad



Hemtentan kom ut på Cambro vid 13-tiden idag, jag kunde öppna filformatet
så slapp åka in till universitetet. Under eftermiddagen kikade jag igenom
frågorna och det verkar inte allt för svårt. En fråga kommer jag ha
problem med, tyckte den verkar krånglig - men överlag så tror jag
det kommer gå bra. Jag känner mig faktiskt ganska motiverad just nu
till att plugga, haha. Men jag tänker inte börja plugga klockan 21 på kvällen,
det får vänta till imorgon. Hoppas jag har kvar motivationen imorgon för
då tror jag en eller två frågor blir gjorda i alla fall.  :)

Nu ska jag sluta tänka på hemtentan och istället bänka mig framför
tv:n tillsammans med en mugg te i handen. Förhoppningsvis finns det
något intressant att se två timmar innan det är dags att säga godnatt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas det kommer gå riktigt bra för dig på din hemtenta. :)

2011-01-04 @ 21:19:11
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0