Modell

Jisses vad tråkigt jag har haft idag när jag har varit ledig, haha.
Tiden har verkligen gått sakta, men eftermiddagen har däremot
svischat iväg. Jag och älsklingen tog oss ut på en timmes promenad,
det var härligt väder ute med +3 grader.  :)



När vi kom hem fick jag ett samtal från The studio, de berättade att
jag skulle få vara modell för en dag helt gratis - bli sminkad, stylad och
allt det där. Superskojigt! Detta för att en kompis har varit modell hos
dem, och då hade hon rekommenderat mig.  Dock kostar bilderna
alldeles för mycket, men det sa dem såklart inte i telefonen. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0