Middag

Tvättandet är färdigt för denna vecka, och helgen börjar lida mot
sitt slut. Endast några ynka timmar kvar av denna söndag,
tiden går minsann fort.



Dagen har jag spenderat i soffan tillsammans med en bok de stunder
då jag inte behövde vistas i tvättstugan. Sedan var vi på en promenad
till Coop för att handla lite nödvändigheter som hade tagit slut här hemma.

Nu är middagen i ugnen, så jag ska gå och kika till den. Förhoppningsvis
är maten snart klar för magen kurrar rätt ordentligt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0