Måndag

En ny vecka är här, och imorgon börjar februarimånad. Jag får lite
vårkänslor när jag tittar ut, för där ute är det slask men ändå
mycket snö kvar. De senaste fyra dagarna (om inte mer också)
har vi haft plusgrader ute, inte helt fel.  :)

Idag är jag ledig från skolan eftersom vissa i klassen har seminarium.
Själv har jag seminariumet på onsdag, men redan imorgon ska jag
befinna mig på universitetet för att arbeta med basgruppen. Så idag
ska jag passa på och njuta av ledigheten som är kvar, hihi.
Jg har planerat in att se Våra bästa år, spela Sims och se Halvåtta
hos mig
. Mer än så vet jag inte för dagen, men något kommer jag
säkert på att göra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0