Måndag

Vad härligt med en lång sovmorgon! :) Jag har sovit som en prinsessa
i tio timmar, det behövdes verkligen. Det gäller att vara utvilad inför
terminstarten som börjar idag.

Enligt schemat så kommer det bli en tuff kurs som väntar, usch.
Föreläsningar i princip varje dag, seminarium nästan varje vecka,
basgruppsarbeten där man har kort tid på sig, hemtentamen
och professionella samtal. Det är lite kort om vad som kommer
hända framtill mitten av mars. Jag kommer ha fullt upp - det är en
sak som är säker.



Denna dag ska jag till universitetet först till klockan 13, så kan vara
hemma ännu ett tag. Passar ypperligt bra eftersom jag hinner se
Våra bästa år och äta lunch innan jag åker iväg. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0