Lista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Fick körkort  (6/4-10)
- Gick på studentbalen (9/6-10)
- Tog studenten (11/6-10)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget nyårslöfte, och det har jag inte nu heller precis.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, fyra stycken faktiskt.  :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, en som dog men vi stod inte varandra så jättenära.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige och Finland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Njaa.. Mer pengar skadar väl inte.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6/4, när jag fick körkort. Självklart studenten, den 11/6 - bästa dagen
år 2010.  Sedan kommer jag minnas 11/12 också, och en massa
andra dagar.  :)

8. Vad var din största framgång 2010?
Det gick bra i skolan, gick ut gymnasiet med toppenbetyg. Lyckades
ta mig in på Socionomprogrammet på Umeå universitetet - 2:a
bästa universitetet i Sverige. ;)

9. Största misstaget?
-

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld har jag varit ett par gånger.

11. Bästa köpet?
Mobiltelefonen som jag köpte för någon dag sedan. Eller sofforna,
såå mysiga.  :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och hyra får jag nog säga, haha.

13. Vad/Vem gjorde dig riktigt glad?
Älsklingen :) <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Dreaming people, Primo victoria och Världsherraväldet.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, och det är väl tur? :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vet faktiskt inte. Motionerat mer kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre onyttigheter? ;b

18. Hur ska du tillbringa julen?
Har redan firat jul, tillsammans med släkten.

19. Blev du kär i år?
Har varit det sedan 2006.  :) <3

20. Hur många one night stands?
Inget sånt här inte.

21. Favoritprogram på TV?
Halvåtta hos mig, Maria Wern, CSI.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Oj, kommer inte ihåg alla böcker jag läst. Men läste Det tysta för några
dagar sedan, och det var en kanon bok. Läste ut den på en dag för man
ville fortsätta hela tiden.

24. Största musikaliska upptäckten?
Att Sabaton faktiskt är riktigt bra. Men Jay Smith och hans band Von Benzo
är nog den största upptäckten, såååå bra.  :)

25. Något du önskade dig och fick?
Pengar. ;)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Det var en hel del: en bil, en dator, en kattunge.

27. Årets bästa film?
Oj, det vet jag faktiskt inte..  Wallander och Beck-filmerna går alltid hem.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var på universitetet, sedan på kvällen firade jag tillsammans med
älsklingen, Matthias och Alexandra.  :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer pengar kanske.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Normal?

31. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen, släkt och vänner.  :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
-

33. Hur många saker ångrar du?
Ingen alls när jag funderar nu.

34. Vem saknade du?
-

35. De bästa nya människorna du träffade?
Några tjejer i klassen, bland annat Kajsa och Jennifer.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0