Lips



Idag har älsklingen varit till Rusta och köpt Lips - number one hits till mig,
hihi. :) 349 kronor för själva skivan + två mikrofoner, så det var riktigt
bra pris med tanke på att själva spelet kostar 299 kronor (minst).
Jag har tittat på spelet när vi skaffade X-boxet men med mikrofoner
skulle det kosta 600 kronor - men nu fick vi det för halva priset,
måste ju passa på då.  ;)

Så nu ska jag sjunga några låtar med Lady Gaga, Nickelback,
Akon och Timbaland innan det blir Halvåtta hos mig.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jooo, men blir bara bowling å massa tårta erftersom relaxen redan var uthyrd´, men de blir nog bra iaf :P

2011-01-27 @ 21:16:55
URL: http://mariekrook.blogg.se/
Postat av: Petra

Verkar vara ett roligt spel. :)

Jag hade nog aldrig spelat ett sådant eftersom jag verkligen inte kan sjunga. :)

2011-01-28 @ 21:47:57
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0