Julen utstädad

När julgranen var i vardagsrummet.


Imorse påbörjade jag projektet att städa ut julen. Jag trodde det skulle
ta flera timmar att plocka bort alla julsaker, men med bra musik i
bakgrunden gick det rätt fort. Under eftermiddagen har jag och älsklingen
fått bort de sista julsakerna, så imorgon ska allting bäras ned till förrådet.

(Nu finns detta i vardagsrummet istället för julgranen)


När julgranen försvann från vardagsrummet blev det så tomt just vid
ingången till vardagsrummet. Så efter lite om och men har vi möblerat
om, hihi.  :) Inte mig emot eftersom jag gillar att möblera och fixa.
Vi har flyttat en bokhylla från datarummet/gästrummet till vardagsrummet,
och en mindre bänk från sovrummet till datarummet/gästrummet.
Så det var inga större möbleringar, men vilken skillnad det blev!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0