Handlat

Efter att jag intagit lunch här hemma åkte jag och älsklingen till
Ersboda för att handla lite på både Willys och Rusta. Idag behövde vi
inte åka till Ica Maxi, utan Willys hade allting (det är typ första gången
det händer). "Rea" på kycklingfilé var det också, så passade på att
köpa trots att frysen är överfull.  ;p



Senaste timmen har jag och älsklingen suttit framför x-boxet
och fördrivit tiden. Köpte två spel idag, varav det ena var till mig.
Jag är rätt kräsen när det gäller spel eftersom jag inte gillar zombiespel
speciellt mycket. För mig får det gärna vara Lips, Singstar eller
något spel där man gör olika banor (typ Crash bandicoot).  :)

Snart är det matdags och därefter kommer jag spendera tiden framför
en bok. Men 19.30 ska jag sitta bänkad framför tv:n med temuggen
för då börjar en ny säsong av Halvåtta hos mig.  :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Crash tycker jag är riktigt roligt. Jag har det spelet till wii. :) Nu sitter jag dock fast, så jag spelar det inte längre. Tålamod är inte min starka sida alltid. :P

2011-01-10 @ 16:20:46
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Anonym

okejokej, joo kan väl ta å höra med henne, blir ju som roligare om vi båda kommer, om de går bra alltdå<+ :P

2011-01-10 @ 17:18:17
URL: http://mariekrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0