Handlat

Efter 10-tiden var jag och älsklingen förbi till universitetet för att
hämta ut ett av casen som jag gjorde under höstterminen.
Jag var osäker om jag hade fått godkänt, men när jag fick pappret
i handen stod det godkänt. Härligt! :)



Åkte vidare mot Västerslätt för att göra ett besök på ÖoB, där blev det
att handla lite smått och gott. Bland annat pärmar och anteckningshäften
till skolstarten. Sedan var vi till ICA Maxi för att handla mat inför kommande
vecka, och därefter bar det av hemåt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt med ett godkänt. :)



Sv: Nu är julen helt bortplockad här hemma också.

2011-01-14 @ 21:21:19
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0