Fredag

Tiden springer verkligen iväg, det är redan fredag. Idag skulle jag
behöva kika igenom kriminologiseminariumet och börja träna på
min del. På måndagmorgon har vi seminariumet och sedan är jag
ledig en vecka innan termin två drar igång, detta eftersom jag
är klar med hemtentan.  :)

Förutom att (försöka) läsa till kriminologiseminariumet ska jag in
till stan för att spendera lite tid (och kanske pengar). Hade tänkt
strosa runt tillsammans med älsklingen eftersom han ska på ett
möte inne i stan. Har presentkort kvar att utnyttja, så jag kanske
hittar mig ett och annat som är fint.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0