Fredag

Igår var det ingen vidare uppdatering från min sida, men jag hade
fullt upp. Jag försökte läsa i psykologiböckerna om det föreläsaren
hade pratat om, men det var typ omöjligt att hitta - så jag gav upp
efter en stund. Under kvällen var vi till Biltema, Jula och Ica maxi
för att handla lite. Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt plus något
inköp som ska användas till bilen. När vi kom hem visades finalen
av Masterchef USA (som Gordon Ramsey är domare för), och
det var Whitney som kammade hem segern. Roligt! :)



Denna dag då? Först ska jag vara tre timmar på universitetet för
att ha ett professionellt samtal. Sedan ska jag traska ned till stan
tillsammans med Kajsa. Vi hade tänkt fördriva lite tid och se kika
runt i kläddjungeln, haha.  :) När jag väl kommer hem blir det
en lugn fredagskväll i soffan tillsammans med älsklingen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0