Första terminen avklarad

Kriminologiseminariumet gick bättre än vad jag väntat mig, i alla fall
om jag får säga något om min egen del. Att en gruppmedlem dessutom
var sjuk men ändå dök upp kändes bra, vi gjorde det bästa av situationen
och jag tyckte det gick bra för oss.  :) Redan 11.00 var vi klara med
seminariumet, så jag har varit ledig några timmar.

Nu är allting för termin 1 färdigt. Alla seminarium och föreläsningar
är över, hemtentan är inlämnad och salstentan har jag hämtat ut
för där var jag godkänd.  :) Nu får vi hålla tummarna för att case-
uppgifterna och hemtentan blir godkända, i så fall har jag klarat av
första terminen med godkänt/väl godkänt på alla uppgifter. :)
Nu har jag en ledig vecka framför mig och den 17/1 börjar jag
termin 2. Denna termin har gått riktigt snabbt, om det fortsätter
i denna takt har jag snart min socionomexamen.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0