Fix

Liksom varje söndag är det återigen dags för tvättstugan.
Eller ja, vår tid är först om två timmar så jag hinner med
lite annat före. Jag hade tänkt kika in på Facebook och därefter
hoppa in i duschen. Sedan är jag redo att tvätta hela söndags-
eftermiddagen, haha.  ;p

När jag inte behöver springa ned i tvättstugan har jag planer
på att läsa en bok av Camilla Läckberg. Sedan är det säkert
något bra tv-program som visas, om inte annat så lär det
vara matlagningsporgram - som jag älskar.  :) Så jag blir
då inte sysslolös denna söndag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

okej:D så bra! Joodå min dag igår var bra:D



Jaa, men jag har haft dig på bloglovin , men är knappt inne där så mkt. Så satt igår och läste igenom alla typ:P Galet många, så kom din upp där:D

2011-01-23 @ 11:55:55
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0