Etik

Dagens engelska föreläsning var väl sådär.. Den hade säkert blivit
bättre om jag hade förstått allt, haha. Jag satsade på att lyssna
istället för att anteckna, eftersom föreläsaren pratade engelska
i tre timmar. Efter lunch hade vi en föreläsning om Etik på svenska,
härligt. Det var lite repetition från förra terminen men det behövdes
för jag minns inte de olika teorierna.  ;p

Kom hem vid 17-tiden och har precis fått mat i magen.
Nu ska jag titta vad älsklingen gör i vardagsrummet och sedan
ska jag läsa litegrann ur en artikel.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0