Ensam-tid

Denna fredagskväll spenderar jag på egen hand, det blev lite
ändrade planer. Stoffe är på besök här i Umeå denna helg så
älsklingen åkte iväg med honom under kvällen.



Jag däremot är hemma och har lite ensam-tid - som inte spenderas
framför skolböckerna, skönt. Kvällen började inte så bra då jag
fick världens illamående och magknip. Som tur var visades både
CSI Miami och Criminal minds på tv under den tiden, så jag låg
nedbäddad i soffan. Nu, tre timmar senare, mår jag prima igen,
känner inte av något illamående eller magknip. Så nu ska jag göra
det jag hade tänkt under kvällen - kika vad biljetter till Umeå open
kostar.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0