Böcker



På förmiddagen åkte jag och älsklingen till Haga för att göra ett besök
hos Matthias och Alexandra. Med mig hem kom en hel del böcker inför
den kommande kursen som börjar imorgon. Men jag har även beställt
en bok som jag tror att jag kommer ha användning av även efter
utbildningen. Så lite fattigare blev jag idag, men fick en hel drös med
böcker så.. ;p

Nu hade jag tänkt fixa det sista inför morgondagen. Jag har skrivit ut
lite engelska dokument som ska användas under kursen, och nu tänkte
jag kika igenom schemat för att se när det första seminariumet ska vara.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0