Avslutat

(Ungefär sådär glad är jag just nu)



Hemtentan - check!
Äntligen är jag klar med hemtentan och det känns
såååååååå bra.  Kan eventuellt behöva ändra litegrann med referenserna
i den löpande texten på vissa ställen. Om någon vet hur man refererar
i löpande text till böcker med redaktörer får ni gärna säga. Ska man
referera till kapitelförfattaren eller till redaktörerna? Hjälp sökes.  ;P

Nu hade jag tänkt ta fram den externa hårddisken och välja ut
100 bilder som jag ska framkalla, måste passa på när erbjudanden
kommer. Annars blir det alldeles för dyrt att framkalla, haha.
Samtidigt ska jag lyssna på Von Benzo och njuta av glädjen att
jag äntligen är klar med hemtentan.  :) Om det blir ett godkänt återstår
att se, men jag hoppas på ett G - annars blir det komplettering.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0