90 %

Oj, vad jag har kämpat med hemtentan idag. Nästan så jag måste ge
en eloge till mig själv efter att ha kämpat totalt nio timmar med
hemtentan. Snart, snart, snart är jag klar med hemtentan..
Fredag är det förhoppnnigsvis sista dagen som jag behöver ägna
åt pluggandet, för det är så lite kvar nu. Skulle vara skönt med en
veckas ledighet innan nästa kurs startar.



Kvällen har jag spenderat framför tv:n, jag och älsklingen har tittat
Masterchef USA (äntligen är Gordon Ramsay programledare för
det programmet!). Nu visas Göta kanal 2, så ska snart pysa iväg till
soffan igen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0