Torsdag

Någon förkylning har inte brutit ut vilket känns bra, detta betyder nog att
jag kommer vara frisk helgen ut. :) Efter några muggar med te blev det
bättre i halsen, och den lilla feber jag hade igår har försvunnit. Tur!



Idag måste jag in till universitetet för att ha en lektion i 45 minuter.
Det är obligatoriskt så jag måste dit även fast det känns väldigt onödigt.
Måste vänta tjugofem minuter tills bussen också går efter att vi har slutat.
För vi slutar 10.45, och då går en buss och självklart hinner jag inte åka
med den.. Nå ja, får fördriva lite tid på biblioteket under tiden jag väntar
på nästa buss. ;p När jag väl kommer hem ska jag baka en chokladkaka,
mumsigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0