Torsdag



Min önskan om att slippa bli förkyld blev inte uppfylld. Med andra ord -
jag har blivit förkyld. Usch! Men det är ett tag sedan jag sist var förkyld
så jag har klarat mig bra denna höst/vinter med tanke på att jag förut
blev förkyld varannan månad typ. Just nu är jag glad att vi inte har någon
tenta att plugga till, får satsa på att vila istället.  :)

Dagen bjuder på en heldag på universitetet. Frågan är dock hur länge
jag orkar vistas där, just nu skulle jag helst vilja krypa ner i sängen
igen och äta halstabletter. Men det är bara att försöka, vill inte missa
föreläsningen och basgruppsarbetet. Imorgon måste jag till universitetet
hur sjuk jag än är eftersom det är obligatoriskt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0