Tisdag

Idag är det första februari, alltså har det varit år 2011 redan en månad.
Tiden har vekrligen gått fort men det gör ingenting, då blir det snabbare
varmt och sommar.  :) Visserligen börjar det sakta men säkert bli varmare
utomhus. De senaste dagarna har det varit plusgrader, och just nu
är termometern på nollan.



Att kliva upp imorse 06.00 kändes lite tungt, men det gick.
Jag har fått i mig frukosten och nu ska jag läsa lite bloggar innan jag
fixar mig. 09.00 ska jag befinna mig på universitetet för att arbeta
med basgruppen en stund.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0