Tisdag

Igår var det ingen vidare uppdatering i bloggen, det fanns helt enkelt
inte någon tid till det. Efter gårdagens föreläsning var jag riktigt glad -
jag förstår äntligen vad symbolisk interaktionism är, haha. ;P
Tänk att man kan bli så glad av att kunna en teori, sjukt.

Idag kommer dagen också bjuda på en föreläsning men denna gång
är det endast två timmar. Skönt! Åker hem direkt efter det och ska
försöka göra bort lite skolsaker, bland annat en individuell uppgift till
sagoseminariumet. Så får jag kanske en ledig kväll idag, det fick
jag inte igår.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0