Sjuk?

Usch, usch, usch. Bara jag inte är påväg att bli sjuk.. ;/ Halsen har
stramat i några dagar, och jag fryser ständigt. Det blir inte bättre av
att jag nyser heller. Bara jag inte blir förkyld, vill helst slippa det
denna helg i alla fall.  :)

Nu ska jag ta mig ut i köket och diska, sedan får vi se vad som händer.
Jag hade planerat att ta en promenad för jag har världens vårkänslor
eftersom det är noll-gradigt ute och solen lyser. Men promenaden
blir inte av, jag känner mig inte alls pigg nå mer. Det blir diskning och
sedan lägger jag mig i soffan en stund innan det är dags för matlagningen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: de åren kommer gå fort tror ja, ja tycker första terminen bara RUSA iväg.. :P

ja ligger här i soffan med illamående o huvudvärk, skulle behövt diska men vet inte om ja klarar av o stå så länge :(

Plugga skulle ja åxå behöva, men ligger som en dö säl i soffan :/



Hoppas du slipper förkylning, usch vad de är trist o vara de alltså :(

2011-02-02 @ 13:47:24
URL: http://louiseberglund.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0