Schema

 

09.15 ska det föreläsas om socialgerontologi. I termin 1 pratade vi litegrann
om det, det handlar om äldre människor och deras liv typ. Så idag blir det
antagligen lite repetition och säkert lite mer fördjupat. Efter lunch ska jag
träffa basgruppen för att göra ett arbete gällande två föreläsningar.
Sedan ska vi även planera in nya träffar, och efter det slutar vi.
Förhoppningsvis blir det inte allt för sent men det återstår att se..


När jag kommer hem ska jag minsann vila, vila och återigen vila.
Middag ska jag försöka få i mig också, men det brukar inte vara det
lättaste när jag är förkyld och har halsont. Kvällen kommer spenderas
i soffan med filt, halstabletter och något bra tv-program.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0