Schema


Dagen börjar redan 08.30, jag tror det är första gången vi börjar då.
Vanligtvis börjar vi 08.15, 09.15 eller liknande eftersom det är
akademisk kvart. Men nu verkar schemaläggaren ha gett oss akademisk
halvtimme, hehe.  ;) Nå ja, som jag nämnde i förgående inlägg - idag
ska det föreläsas om socialpsykologi. Undra vad det handlar om egentligen?
Ska bli spännande att se. Förhoppningsvis lämnar vi Freud bakom oss
och riktar in oss på något annat som är graden roligare.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0