Schema

 

Hela denna vecka har varit lugn - skola fyra dagar, och varje dag har det
varit en till två timmar bara. Men jag klagar inte, ibland behöver vi
socionomer den vilan. Annars är det alltid 200 km/h-takt, jämfört med
andra program som läser 100 %.

Denna dag ska vi i alla fall ha PPU (Personlig och professionell
utveckling). Förra terminen hade vi det enskilt, då var det utvecklings-
samtal. Men idag ska termin sex vara med oss och leda oss, så det ska
bli spännande.  :) Slutar 12.00, så jag klagar inte.  ;) Sedan är det helg!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0