Schema

 

Som jag skrev i förgående inlägg - Idag har jag endast en lektion som är
45 minuter lång. Klockan 10.00 ska jag och två till träffa läraren för de
professionella samtalen. Hon ska se våra inspelade samtal som vi gjorde
i fredags och bedöma dem. Ge feedback, vad som är bra, vad vi kan göra
bättre och så vidare. Jag är inte helt nöjd med min film men vi är som
sagt inte proffs efter att ha fått träna två gånger.

 

När jag kommer hem ska jag se Våra bästa år (om jag hinner), sedan
ska jag sätta igång och baka. Måste ha lite mer fika än det som
finns i frysen (mandelkubbar, lussebullar och kolakakor) när vi får
finbesök under helgen. Så idag ska jag baka en chokladkaka med glasyr,
förhoppningsvis blir den god. Ska faktiskt tjuvstarta och smaka redan idag
så jag vet ifall det kan serveras under helgen, haha.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja uska utbildningen är bara 1½ år här, så de är skönt:D



Åå, blev åxå sugen på o baka. men ja måste sätta mej o plugga :(

2011-02-03 @ 11:48:15
URL: http://louiseberglund.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0