Schema

 

Under morgonen ska jag träffa basgruppen för att arbeta med det sista
grupparbetet. Vi ska diskutera angående några sagor och bestämma vilka
teorier som vi tycker passar in på dessa sagor. Ingen svår uppgift precis.
Sedan ska vi även hitta på en fråga angående det sociala i Kina, detta eftersom
vi ska ha ett Kina-seminarium nästa vecka. Efter lunch är det sociologiseminarium,
och förhoppningsvis går det bra. Jag har kommit på ett exempel till varje teori
som fanns med i examinationsguiden, så lite förberedd är jag allt.  :)

 

När skoldagen är slut ska jag mest troligt förbi till Kajsa, vi hade tänkt
redigera litegrann i hemtentan innan vi lämnar in den. Skulle vara skönt att
göra bort det ikväll så man är helt ledig imorgon.  :) Gissar på att det inte
tar speciellt länge, eftersom det bara var lite småfix. Får se när jag kommer
hem, men någongång under kvällen blir det.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0