Schema

 

Idag är första dagen som jag har tomt på schemat under detta moment.
Vissa i klassen har varit ledig flera dagar, men jag har haft professionella
samtal de dagarna. Nu i efterhand gör det mig ingenting, för jag skulle inte
orka ha samtalen nu när det är massa seminarium, basgruppsarbeten,
hemtentan och föreläsningarna.

Men bara för att jag inte har föreläsning, seminarium eller basgruppsarbete
betyder det inte att jag är ledig. Vid 09-tiden ska jag åka in till stan för att
umgås med Kajsa. Vi ska försöka göra klart frågan som vi påbörjade igår,
och med all säkerhet lär vi hinna färdigt. :) Då är det bara att fortsätta med
ytterligare en fråga, men att göra den färdigt - nja, det tror jag inte.  ;p
Får se hur länge det blir att plugga, men vi lär hålla på någon timme i alla fall.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0