Schema

 

Morgonen börjar med ett seminarium som inte är lärarlett. Jag förstår
inte hur de kan lägga ut ett sådant seminarium, vi vet ju ingenting.
Var ska vi hålla till? Det står inga salar. Vem ska ta närvaron och
se att man är aktiv? Nej, jag tror att det kommer bli en stor flopp av
det hela. Man ska lämna in en skriftlig sida senare under dagen,
så det visar på ett sätt att man gjort något i alla fall men ändå..
Efter lunch ska jag träffa basgruppen för att försöka komma igång
med ett grupparbete. Hoppas det går framåt.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0