PPU

Dagens lektion bestod av ett PPU-samtal tillsammans med två studenter
från termin sex. Vi pratade i två timmar om socionomyrket, vad vi tycker,
vad vi hade för fördomar innan vi började utbildningen och så vidare.
Jag tycker det var rätt intressant, de var lätta att prata med vilket
alltid är ett plus.  :)

Angående hemtentan som vi skulle få veta resultatet på idag - tyvärr.
Vi fick inte veta det idag eftersom en av lärarna som skulle rätta var
sjuk. Det visar än en gång att de rättar dagarna just innan de senast
ska ha lämnat ut tentorna. Så på måndag eller tisdag får vi veta
hur det har gått. Skönt att jag inte fick veta idag, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0