Onsdag

Denna dag kommer bli fullspäckad, det konstaterade jag redan igårkväll
när jag skulle sova. Som tur är ska jag inte göra allting själv, utan
älsklingen kommer hjälpa till med hushållssysslorna.  :) Jag och Kajsa
ägnar denna eftermiddag åt hemtentan, och älsklingen får springa runt
med dammsugaren, hihi. Det blir väl rättvist? ;)



Jag vet inte hur mycket uppdatering det kommer bli idag, antagligen
inte speciellt mycket. Vill som sagt arbeta effektivt med hemtentan under
eftermiddagen eftersom vi inte kommer arbeta med den igen först om
en vecka. Sedan är det en hel del som ska förberedas inför imorgon,
då mamma och min kusins barn äntligen kommer! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0