Ny design?

Jag funderar på att knåpa ihop en ny design till bloggen under helgen.
Men jag har ingen aning hur den nya ska se ut.. Vill någon ge tips? :)

Efter att ha haft samma design i två (kanske tre) år så är jag rätt less
den. Men det känns som att jag inte vill gå och ändra, ifall att det blir
dåligt. Nå ja, får väl sätta mig ned och försöka när jag får tid till det.



Rosa, vit, persikofärgad, lila, pastellgrön? Jag har inte en susning
om vilken färg jag vill ha. Kanske ska börja med att testa det
innan jag gör något annat, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Oj, svår fråga faktiskt men det blir nog bra med vilket som :D



SV: Ja, jag älskar också hennes böcker, har allihop :D

2011-02-25 @ 10:17:52
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0