Måndag

Återigen en ny vecka. Jag brukar säga att veckorna svischar förbi, och
den här veckan lär garanterat göra det. Endast två dagar av fem ska
jag befinna mig på universitetet. Det känns riktigt skönt.  :) Nästa vecka
blir ännu bättre, en enda ynka dag på universitetet. Ibland är det inte
helt fel att göra uppgifterna i tid.  ;)



Dagens planer är att vistas på universitetet hela dagen. Sedan blir det
eventuellt en tur till Kajsa innan jag under kvällskvisten kommer hem igen.
Vad kvällen bjuder på, det vet jag inte ännu, det återstår att se.  ;P

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0