Lunch

Basgruppsarbetet gick bra på morgonen, vi var riktigt effektiva.
Efter två timmar hade vi knåpat ihop tre sammanfattningar och
tre frågor. Inte illa! Nu är det basgruppsarbetet färdigt och inlämnat,
härligt. Detta betyder att basgruppen har en paus nu drygt en vecka
innan vi sätter igång med nästa sak.

När jag kom hem värmde jag en matlåda till lunch, och nu sitter jag här.
Om någon minut ska jag sätta igång och renskriva Etik-föreläsningen,
jag lyckades byta filformat på skolans dator så nu kan jag öppna
dokumentet här hemma.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0