Lördag

Jag hade planerat att sova länge denna lördagsmorgon, men så blev
det inte.. Varför ska det alltid vara så? ;p Nå ja, åtta timmars sömn
fick jag i alla fall så jag borde orka med dagen.

Dagens planer är att snart få på mig lite kläder, sitter just nu i
pyjamas och myser. Hade tänkt gå ut på en promenad tillsammans
med älsklingen för solen skiner och det är plusgrader ute. Perfekt.  :)
Sedan ska jag ägna lite tid åt Sims-spelet, hihi.  Eventuellt ska
lägenheten också städas, så det finns en del saker att göra idag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0