Individuell uppgift

Efter att jag fått i mig lunchen kände jag vilken motivation som fanns
inför den individuella uppgiften som ska göras till sagoseminariumet.
Vet ni vad? Motivationen höll i sig hela eftermiddagen, och efter drygt
sex timmar blev jag äntligen klar med uppgiften! :) Jag har alltså
läst sagorna, funderat på vilka teorier man kan koppla till sagorna,
och sist men inte minst skrev jag ned allting. Det gick riktigt bra faktiskt,
det var inte alls så svårt som jag trodde.  :)

Det känns riktigt skönt att vara klar, för nu kan jag fokusera på hemtentan.
Visserligen kan vi inte arbeta varje dag med den eftersom vi har fullt
med föreläsningar, basgruppsarbeten och så. Sedan är varje helg uppbokad
för annat, så vi får försöka sitta med tentan så fort vi har chans. Men skönt
att vara klar med den skriftliga individuella uppgiften, nu känns allt lite
lugnare.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Måste bara skriva att varje gång jag kollar in på din blogg, så blir jag lite sugen på att plugga igen. :)

2011-02-15 @ 20:51:51
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0