Hemtentan

Jag och Kajsa har ägnat sex timmar åt hemtentan idag, och sedan var
det finito. Nu är vi helt klara med hemtentan och ni skulle veta hur
härligt det känns! Vi fick tentan den 11:e februari och har arbetat
sex gånger - voilá, nu är vi färdiga med den. Lovely! :)



Vi har varit väldigt effektiva och fått gjort ungefär en fråga per träff,
så det har gått riktigt snabbt. Jag tänkte att det skulle ta längre tid att
skriva tillsammans, men det gick hur bra som helst - och roligt har
vi haft. :) Vet att vissa i klassen skriver några frågor var, men vi tyckte
det var lämpligare att skriva tillsammans - då lär vi ju oss allting,
inte bara två frågor.  Men alla gör ju som de vill.  :)

Härligt att vara klar i alla fall! Det betyder att jag är ledig från
torsdag den 3:e mars till onsdagen därefter. Kan det bli bättre? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Härligt att det gick så snabbt ändå :) Aldrig haft en hemtenta faktiskt, mycket glad över det!

2011-02-23 @ 18:40:21
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0