Fredag

Under gårdagen kom mamma och min kusins barn Lucas hit på besök.
De stannar här till söndag, så vi har en hel helg att umgås.  :)
Vi var hemma och tog det lugnt under kvällen igår, gjorde stekta
äpplen och marsansås, lekte gömma sked och så vidare.
Men det blev en tidig kväll för vi somnade redan före 22-tiden.

Dagens planer är att åka till universitetet för några timmars föreläsning.
Sedan ska jag bli upphämtad vid 12-tiden och då åker vi mot Ersboda
och Mariedal för att besöka några affärer. Sedan får vi se vad som händer
under eftermiddagen/kvällen. Fredagsmys som alltid blir det i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0