Feedback

Dagens lektion var endast 45 minuter lång, skönt. Feedbacken av det
inspelade samtalet där jag agerade samtalsledare gick bra. Vi tittade
på filmen tillsammans, sedan pratade vi om frågorna som jag ställde,
vad jag tyckte var bra och vad jag kan ändra på. Jag är jättenöjd med
feedbacken, läraren tyckte att jag ställde bra frågor till klienten.  :)
Sedan tyckte vi båda två att jag kan gå djupare, göra lite mer följd-
frågor alltså. Men som sagt, övning ger färdighet. :)

Nästa gång vi träffas ska vi återigen spela in ett samtal. Det känns
nästan jobbigare än det första inspelade samtalet.. Men hoppas det
går bra.  :) Har precis läst igenom färdigheterna för fas 3, sista fasen
vilket betyder att de professionella samtalen snart är slut. Endast
två träffar kvar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

mums vad gott, ja kan komma o provsmaka ;) hehe

ja slängde ihop en kladdkaka igår, men den blev heelt förstörd, så kanske får göra en ny.. haha



nu har ja ju pluggat, så kan ju göra nått skoj innan ja ska hämta Tilda på dagis :)

2011-02-03 @ 13:13:28
URL: http://louiseberglund.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0