Färdig

Efter lite fixande och trixande är jag äntligen klar med bloggdesignen.
Jag är inte helt nöjd, headern blev inte som jag tänkte.. Men jag ska
fixa lite till, så borde det bli bättre. Sedan får den vara som den är.



Nu är den inte längre brunrutig utan rosa, hihi. Undra hur många
gånger jag har haft den rosa? ;p Tror det är några gånger faktiskt.
Får se hur länge denna design får stanna, men just nu känns det
enkelt och stilrent.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Det blev ju bra :D



Sv: Japp, hittade några barnböcker samt Leila Lindholms "One more slice"

2011-02-25 @ 18:55:47
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Kung Evve

snyggt:)

2011-02-26 @ 13:26:41
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0