Ett hus på landet

Ååh vad härligt det är att sluta tidigt! :) Jag har varit hemma drygt tre
timmar, och har hunnit med litegrann - dagens måsten kan man säga.
Jag har renskrivit etik-föreläsningen, ätit lunch, diskat, och nyligen
kom jag ut ur duschen.



Nu ska jag kika in på Facebook innan jag bänkar mig framför tv:n.
Ett hus på landet visas just nu och det brukar jag se, tycker det är
kul att se en massa husvisningar.  :) Snart vankas det middagslagning
också, men först lite tv-tittande.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0