Besök

Under helgen har jag och älsklingen haft besök, finbesök dessutom.
Min bästa vän från gymnasiet har varit och hälsat på vilket var
väldigt roligt.  :)

När Marie hade anlänt till Umeå besökte vi Mias grill för att få lite
mat i magen. Sedan var vi till Strömpilen där vi besökte H&M.
Jag lyckades få med mig en rosa topp för endast 49 kronor,
vilket fynd.  :) Fredagskvällen ägnade vi åt diverse olika sällskapsspel
som Skip-bo, Yatzy, Trivial Pursuit och Med andra ord. Vissa stunder
skrattade vi så tårarna rann, haha. Kvällen/natten avslutades med
en thriller på tv.



Jag och Marie spenderade större delen av lördagen i Umeås centrum.
Vi traskade runt på diverse olika affärer och även då lyckade jag få
med mig en topp från H&M för ynka 49 kronor. När vi väl kom hem
igen blev det matlagning och Polisskolan 6 på tv. Senare under kvällen
var vi ut på en promenad och därefter blev det Melodifestival-tittande
innan det var dags för en spelkväll.  :)

Dessa dagar har varit riktigt roliga. Om det är sant att ett skratt förlänger
livet - då kommer jag leva väldigt, väldigt länge. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0