Ansökan

Igårkväll ägnade jag ett x-antal timmar åt att förbättra mitt cv samt
personliga brev. Detta för att jag ansökte om sommarjobb på myndigheter,
äntligen. Ända sedan jag gick på gymnasiet har jag velat sommarjobba
inom socialtjänsten, på behandlingshem och så vidare men har inte fått
det eftersom jag inte hade tillräckligt hög utbildning. Men detta år får
jag ansöka till myndigheterna eftersom jag går rätt utbildning, hihi. :)



Så idag postade jag ett antal ansökningar, de som man inte kunde ansöka
om via internet. Nu är det bara att vänta drygt en vecka till innan jag
kan skicka in ett utdrag ur belastningsregistret. Oj, vad vuxet det låter,
haha. ;) Nu är det bara att vänta och se, hoppas på det bästa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0