Uppesittarkväll



Såhär dagen före julafton brukar det vara uppesittarkväll hemma hos
mamma, och ikväll är inget undantag. Vi har haft varsin bingolott
i hopp om att vinna något, men tyvärr blev det ingen vinst.
Var ett nummer ifrån att vinna 25 000 kr, det blev nummer fjorton
och jag hade behövt nummer tretton. Sedan var jag nära mat,
hundra kronor och så vidare. Men ingen vinst denna gång..

Men det spelar ingen roll om det är vinst eller inte. Lika mysigt ändå
att sitta uppe och "dutta" såhär kvällen innan julafton. Det är faktiskt
enda dagen som jag spelar bingolotto, haha.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0