Torsdag

1 december och ingen snö, det är ovanligt. Känns som att vi skulle bo
nere i södra Sverige, haha. Nå bara snön kommer till julafton så
är jag nöjd. :)

Om ett tag ska jag pallra mig till universitetet. En heldag väntar,
känns inte alls lockande. Men jag ser framåt, imorgon har jag jullov! :D
Okej, har två handledningstillfällen men förutom det så har jag i
princip jullov eftersom vi inte har schemalagt något förrän i januari.
Tyvärr kommer det inte kännas som jullov eftersom jag har den där
B-uppsatsen att skriva.. Åh, jag vill vara klar nu, nu, nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0