Söndag

Redan 2:a advent, tiden går sjukt snabbt. Denna söndag har jag dessutom
klivit upp före klockan 07.00 eftersom jag har tvättid redan nu.
Usch, det var väldigt tungt att kliva upp.. Men det gick, och nu sitter jag
vaken här i soffan. Ska snart ner i tvättis igen och sedan ska jag försöka
plugga litegrann. Usch, inte alls sugen då jag vet att just detta kapitel
är svårt.  :/ Blir ju inte bättre av att jag knappt alls förstod vad handledaren
hade skrivit i mejlet, haha.

Utanför fönstret är det regn och rusk, fy. Blir att hålla sig inne hela dagen,
plugga någon timme under förmiddagen/dagen, sedan bara läsa och
se film. Det passar perfekt när det är sånt här tråkigt väder.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0